Garantie & Klachten

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is, of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Voor klachten en vragen, verzoeken wij u vriendelijk per e-mail te willen sturen naar info@recomfy.nl

Klachten en/of geschillen indienen

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@recomfy.nl . U krijgt van ons binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Vaak willen we het product graag op ons kantoor beoordelen. Wanneer dit zo is, zullen we hiervoor contact met u opnemen en kunt u middels het retourformulier het artikel retour sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meer dan 150 producten op voorraad
Bestellingen boven €50,- gratis thuis bezorgd
Hulp bij het uitzoeken
Copyright © 2022 Recomfy alle rechten voorbehouden
chevron-down